Повећајте своје присуство на мрежи уз Пинтерест фор Бусинесс

Kreirano 8 mart, 2024
пинтерест за посао

Као власник предузећа у дигиталном добу, кључно је успоставити снажно присуство на мрежи како бисте досегли ширу публику. Једна платформа која може у великој мери допринети вашем успеху на мрежи је Пинтерест. Са својим визуелно привлачним интерфејсом и огромном базом корисника, Пинтерест вам може помоћи да промовишете своје производе или услуге на јединствен и привлачан начин. У овом чланку ћу вас провести кроз процес постављања Пинтерест пословног налога и поделити вредне савете за коришћење ове платформе за повећање вашег присуства на мрежи.

Предности коришћења Пинтерест-а за посао


Пинтерест није само још једна платформа друштвених медија; то је моћан алат који може привући саобраћај на вашу веб локацију, повећати свест о бренду и на крају повећати вашу продају. Са преко 400 милиона активних корисника широм света, Пинтерест пружа огромну публику за ваше пословање. Штавише, корисници Пинтерест-а активно траже инспирацију и идеје, што га чини идеалном платформом за представљање ваших производа или услуга на визуелно упечатљив начин.

Подешавање Пинтерест пословног налога

Да бисте започели са Пинтерест-ом за посао, потребно је да креирате Пинтерест пословни налог. Подешавање налога је једноставан процес који почиње посетом веб-страници Пинтерест Бусинесс и кликом на дугме „Придружи се као предузеће“. Одатле ће од вас бити затражено да унесете име предузећа, адресу е-поште и лозинку. Када завршите ове кораке, Пинтерест ће вас водити кроз процес подешавања вашег профила, укључујући додавање вашег пословног логотипа, сажетог описа и УРЛ адресе ваше веб локације.

Креирање привлачног Пинтерест профила

Ваш Пинтерест профил је лице вашег пословања на платформи, тако да је кључно да буде убедљив и професионалан. Почните тако што ћете изабрати привлачну слику профила која представља ваш бренд. Затим напишите сажету и занимљиву биографију која јасно говори о чему се ради у вашем пословању. Користите кључне речи релевантне за вашу индустрију да бисте оптимизовали свој профил за претраживаче. На крају, не заборавите да укључите везу до ваше веб локације да бисте привукли саобраћај и потенцијалне клијенте.

Како да оптимизујете своје Пинтерест табле за максималну видљивост

Пинтерест табле су одличан начин да организујете свој садржај и учините да га корисници Пинтерест-а лако открију. Када креирате табле, изаберите јасне и описне називе који тачно представљају садржај унутар. Обавезно додајте опис богат кључним речима на сваку плочу да бисте побољшали њену видљивост на претраживачима. Штавише, организујте своје чиоде у релевантне категорије како бисте корисницима олакшали да пронађу оно што траже. Запамтите, што су ваше табле организованије и оптимизованије, већа је вероватноћа да ће ваш садржај бити виђен и дељен.

Најбоље праксе за постављање и промовисање ваших производа/услуга

Када је у питању постављање и промовисање ваших производа или услуга на Пинтерест-у, важно је успоставити равнотежу између самопромоције и пружања вредног садржаја. Иако је представљање ваше понуде од суштинског значаја, подједнако је кључно да обезбедите инспиративан и информативан садржај који одговара вашој циљној публици. Поред тога, користите слике високог квалитета и убедљиве описе да бисте привукли пажњу корисника и повећали ангажовање. Сарадња са инфлуенсерима или вођење такмичења такође може помоћи да се повећа видљивост ваших прибадача и прошири ваш досег.

пинтерест за посао 2

Коришћење богатих пинова да побољшате своје игле

Богате игле су напредна функција на Пинтерест-у која вам омогућава да пружите више контекста и информација о својим пиновима. Постоје четири типа обогаћених прибадача: чиоде за производе, чиоде за рецепте, игле за артикле и чиоде за апликације. Сваки тип богатог пина нуди јединствене предности у зависности од типа вашег пословања. На пример, чиоде производа вам омогућавају да укључите информације о ценама и доступности у реалном времену, што корисницима олакшава доношење одлука о куповини. Коришћењем богатих пинова, можете побољшати корисничко искуство и пружити вредне информације које подстичу ангажовање и конверзије.

Праћење и анализа ваших Пинтерест метрика

Да бисте измерили успех ваших Пинтерест маркетиншких напора, од суштинског је значаја да пратите и анализирате своје Пинтерест метрике. Пинтерест пружа уграђени алат за аналитику који нуди драгоцене увиде у вашу публику, ангажовање и најбоље перформансе. Праћењем ових показатеља можете идентификовати трендове, разумети преференције ваше публике и прилагодити свој садржај и стратегије у складу са тим. Поред тога, размислите о коришћењу аналитичких алата независних произвођача да бисте стекли дубље разумевање ваших Пинтерест перформанси и доносили одлуке засноване на подацима како бисте оптимизовали своје резултате.

Промовисани пинови: оглашавање на Пинтерест-у за пословни раст

Ако желите да свој Пинтерест маркетинг подигнете на виши ниво, размислите о коришћењу Промотед Пинс. Промовисани пинови су плаћени огласи који се појављују у фидовима корисника, резултатима претраге и повезаним пиновима. Омогућавају вам да досегнете ширу публику и повећате видљивост ваших игла. Када правите промовисане пинове, обавезно изаберите привлачне визуелне елементе, релевантне кључне речи и занимљиве описе. Редовно пратите учинак својих промовисаних пинова и извршите неопходна прилагођавања да бисте оптимизовали своје огласне кампање за максималну ефикасност.

Интеграција Пинтерест-а са другим платформама друштвених медија

Да бисте максимално повећали утицај ваших маркетиншких напора на Пинтерест-у, важно је интегрисати Пинтерест са другим платформама друштвених медија. Унакрсна промоција вашег Пинтерест садржаја на платформама као што су Фацебоок, Инстаграм и Твиттер може помоћи да се повећа промет на вашим Пинтерест плочама и повећа ангажман. Поред тога, олакшајте корисницима да деле ваше чиоде на различитим платформама друштвених медија додавањем дугмади за дељење на друштвеним мрежама на вашој веб локацији или блогу. Повезивањем свог Пинтерест присуства са другим каналима друштвених медија, можете створити кохезивно присуство на мрежи које досеже ширу публику.

Савети за усмеравање саобраћаја на вашу веб локацију помоћу Пинтерест-а
Пинтерест није само платформа за излагање ваших производа или услуга; такође је моћан алат за усмеравање саобраћаја на вашу веб локацију. Да бисте искористили Пинтерест за саобраћај на веб локацији, почните тако што ћете укључити УРЛ своје веб локације у свој Пинтерест профил и чиоде. Оптимизујте своје чиоде релевантним кључним речима и убедљивим описима који подстичу кориснике да кликну на вашу веб локацију. Поред тога, размислите о стварању визуелно привлачне графике посебно дизајниране за Пинтерест која води кориснике до релевантних постова на блогу, одредишних страница или страница производа на вашој веб локацији. Применом ових стратегија можете привући више посетилаца на своју веб локацију и повећати своје шансе да их претворите у купце.

Закључак: Пинтерест фор Бусинесс – моћан алат за присуство на мрежи

У закључку, постављање Пинтерест пословног налога може значајно повећати ваше присуство на мрежи и помоћи вам да досегнете ширу публику. Креирањем убедљивог профила, оптимизацијом ваших табли, стратешким качењем и коришћењем напредних функција као што су богате игле и промовисане игле, можете максимизирати утицај својих Пинтерест маркетиншких напора. Поред тога, интеграција Пинтереста са другим платформама друштвених медија и усмеравање саобраћаја на вашу веб локацију помоћу Пинтереста може додатно побољшати вашу видљивост и раст на мрежи. Прихватите моћ Пинтереста за пословање и откључајте нове могућности за свој бренд у дигиталном свету.

Идеална величина за пин на Пинтерест-у је 1000к1500 пиксела, како препоручује Пинтерест. Међутим, стандардни однос 2:3 је такође прихватљив.
Препоручљиво је избегавати веће игле, јер Пинтерест има тенденцију да их одсече у фиду за мобилне уређаје

Препоручује се креирање 3 до 5 нових пинова сваког дана. У случају временских ограничења, заказивање 20-25 пинова који ће бити направљени током викенда је изводљива опција.
Коришћење опције „објави касније“ може помоћи у ефикасном управљању распоредом објављивања

Пинтерест је користан за предузећа јер нуди органски досег, омогућавајући доследно генерисање нових посетилаца, потенцијалних клијената и продаје.
Од кључне је важности стратешки користити Пинтерест тако што ћете закачити профитабилан садржај, поставити профитабилан профил и користити праве кључне речи како бисте максимизирали његов потенцијал за раст пословања