Реддит је популарна платформа друштвених медија која је постала саставни део интернет културе. То је веб локација на којој корисници могу да деле и дискутују о садржају о различитим темама, од вести и забаве до хобија и специфичних интересовања. Са милионима корисника и безброј заједница, Реддит је израстао у моћну платформу која утиче на онлајн дискусије и трендове.
Реддит су 2005. основали Стив Хафман и Алексис Оханиан, два цимера са факултета на Универзитету Вирџинија. Желели су да створе платформу где би људи могли да имају отворене дискусије и деле занимљив садржај. Почетна идеја иза Реддита била је да се корисницима омогући да поднесу везе, о којима би потом гласала заједница како би се утврдила њихова видљивост.
У раним данима, Стив Хафман и Алексис Оханиан били су једини власници Реддита. Неуморно су радили на изградњи платформе и привлачењу корисника. Како је расла корисничка база, расла је и потреба за финансијском подршком како би веб локација радила несметано. То је довело до укључивања спољних инвеститора који су видели потенцијал у Реддиту.
Године 2006, само годину дана након оснивања, Реддит је купила Цонде Наст, медијска компанија позната по својим издавачким подухватима. Ова аквизиција је Реддиту обезбедила финансијску подршку која му је била потребна за проширење и побољшање инфраструктуре. Међутим, упркос томе што је у власништву Цонде Наста, Реддит је наставио да ради независно и одржава своју јединствену природу вођену заједницом.
У 2011. години, Реддит је претрпео значајну промену када је одвојен од Цонде Наста и постао сопствени ентитет, познат као Реддит Инц. Овај потез је омогућио Реддиту да има више аутономије и контроле над својим операцијама. То је такође означило прекретницу за платформу, јер је почела да експериментише са новим функцијама и шири своју корисничку базу.
Током своје историје, Реддит је привлачио инвестиције разних појединаца и компанија. Неки значајни инвеститори су Петер Тхиел, суоснивач ПаиПал-а, и Марц Андреессен, истакнути ризични капиталиста. Ове инвестиције не само да су пружиле финансијску подршку већ су такође помогле да се потврди потенцијал Реддита као вредне платформе.
Иако су бројни појединци били укључени у развој и раст Реддита, неке кључне личности се истичу. Стив Хафман, један од суоснивача, вратио се у компанију као извршни директор 2015. године и одиграо је кључну улогу у обликовању њеног правца. Алексис Оханиан, други суоснивач, такође је остао укључен и наставља да подржава Реддит као истакнуту личност у технолошкој индустрији.
Од сада, Реддит је у власништву Адванце Публицатионс, медијске компаније која поседује Цонде Наст и бројне друге медијске куће. Адванце Публицатионс је купио већински удео у Реддиту 2011. године и од тада је примарни власник. Међутим, важно је напоменути да Реддит ради независно и да има сопствену структуру управљања.
Реддит има јединствен систем управљања који укључује комбинацију гласања корисника и модерирања од стране модератора волонтера. Платформа се ослања на своју заједницу да доноси одлуке у вези са видљивошћу садржаја и спровођењем политике. Док власништво припада Адванце Публицатионс, свакодневне одлуке и управљање платформом су углавном у рукама Реддит заједнице и њених модератора.
У закључку, док је Адванце Публицатионс тренутни власник Реддита, право власништво над платформом лежи на њеним корисницима и заједници која је покреће. Реддитов успех је резултат страствених корисника који доприносе садржају, учествују у дискусијама и обликују културу платформе. Власништво над Реддитом је заједнички напор, што га чини јединственом и моћном платформом друштвених медија.
Реддит је у власништву Адванце Публицатионс, медијске компаније са седиштем у Сједињеним Државама. Адванце Публицатионс је купио већински удео у Реддиту 2011.
Није било значајних дискусија о промени власништва Реддита. Адванце Публицатионс је већински власник више од једне деценије и није било назнака неизбежних промена.
Будите информисани о власништву Реддит-а тако што ћете пратити изворе вести који покривају пословање и технологију, пратити званична саопштења из Адванце Публицатионс-а или самог Реддита, и обраћајући пажњу на све веће аквизиције или инвестиције које укључују компанију.